Itt is foldi halandok elnek

Ma koran volt az ebredes, ugyanis be kellett ballagnom a korhazba az utolso beavatkozas miatt. Remelem ez az utolso es tobbet veserol csak akkor hallok, amikor a mediaban megszelloztetik, hogy ujabb szervkereskedelmi halozatot fuleltek le. Ketsegtelen, nem oromtol duzzadva docogtem a villamoson, de hat ha menni kell hat menni kell. Mese nincs.

Igyekeztem pontos lenni, mert hat nemet honfitarsaim errol igencsak hiresek. Valahol joggal, mert meg is latszik mindenen amit kiadnak a kezukbol. Pontos, preciz es megbizhato munka. Ezzel nincs is baj, de nekem egy honapja megbeszelt idopontra kellett jelenkeznem. Orommel be is ertem idoben a korhazba es amint bejelenkeztem, rogvest meg is vizsgalt egy orvos, aki tudta mar mi a problemam, milyen beavatkozasokat eszkozoltek eddig es miert vagyok itt most. Leven, hogy vizelet mintat is kellett adnom, a felcimkezett doboz mar vart ram. Vagyis, meg mielott en megerkeztem volna a korhazba, ok mar mindent elokeszitettek. Elkepzelhetetlen, foleg egy magamfajta szamara, aki hozza van szokva a sorokhoz es a varakozasokhoz, meg a remtortenetekhez, melyeket a korhazakrol meselnek.

Itt is foldi halandok latjak el a tevekenyseget, nem emberfeletti erovel megaldott lenyek, egyszeru emberek, mint te es en es nem tesznek mast csak vegzik a kotelesseguket, ahogy az elo van irva. Es ime mukodik. Igy is lehet! Nalunk ez miert nem mukodik?

Valoszinu, tobb minden kozrejatszik annak erdekeben, hogy mukodjon es az emberi eroforrason es annak hozzaallasan kivul valoszinu sok mas anyagi vonatkozasu dolog is segit.

0 Comments:

Post a Comment