Lattam nehany feliratot es hallottam egyet es mast errol a cegrol, de utazni nem utaztam veluk sosem. A napokban azonban olvasom, hogy az erdelyi utasszaliltok szervezete vagy valami hasonlo nevu erdek (?) tomorules, blokadokat akar allitani, mert ez a tarsasag olcsobban es jobb korulmenyek kozott szallitja az utasokat Budapestrol Csikszeredaba. Ez azert mar fura volt.

Domping arakrol beszeltek es meg mit tudom en mit fel nem hoztak mentsegul. Na igy mar erdekelni kezdett a dolog es vartam a hetveget, ugyanis Becsbe utaztunk. A jegy ara 3800 ft oda-vissza es minden foglalast meg tudtam oldani Interneten. Meg a helyeket is lattam, hogy hova fogunk ulni. Ugy ereztem magam, mint mikor Franciaorszagban a TGV-re foglaltam jegyet. Tetszett, de azert gondoltam, majd csak varjuk ki a vasar napjat, ahogy nalunk mondjak Erdelyben. Es kivartuk. Es volt vasar, de meg milyen. Na ezt nevezem szolgaltatasnak. Ez igen. Chapeau mondanak francia barataink, mi meg csak annyit tudtunk mondani, hogy le az osszes kalapokkal de azt tettuk surun.

Kedves utaskisero magyarazta el, hogy hova utazunk, mi fog tortenni az uton es olyan buszba ultunk fel, hogy egyszeruen nem tudtam mit modani. Eleg sok orszagban jartam mar de ilyen buszban meg sosem utaztam. Nem utaztam. Bor ulesek, minden tiszta es kellemes hangulat uralkodott. Nem erezni kolbasz szagot netan egy kis hagymat, mint azt volt egykoron a buszokon, melyekkel fel napokat utaztunk haza Budapestrol Marosvasarhelyre. Ez europai szinvonalu szolgaltatas. Az arakrol nem is beszelve. 3800 ft volt oda vissza. No es persze nem is beszelve, hogy mozit lehetett nezni es aki igenyelte annak kavet es hasonlo fekete zamatos italokat szolgaltak fel. Tobb mit emberi esz, foleg egy kelet europai felfoghat. Es ime egy ujabb pelda, hogy lehet igy is szolgaltatast nyujtani.

Az erdelyi szallitoknak meg sokkal inkabb azon kellene elgondolkodniuk, hogy ok miert nem csinalnak hasonlo minosegu szolgaltatast es kevesbe azon, hogy torlaszokat szervezzenek. De hat ez a konyebb, mert igy megvedhetik az erdekeiket es leven, hogy az erdelyiek mar meg vannak szokva a gyatra korulmenyekkel es a magas arakkal, "jo lesz nekik igy is", nem de? Es meg azt is elerik, hogy a roman kozlekedesi miniszter is megrovasban reszesiti oket. es az engedelyeik bevonasaval fenyegetozik. Nem vagyok miniszteri tanacsado, de javasolnam a tisztelt miniszter urnak, hogy utazzon o is az Orangeways egyik jaratan es meglatja, hogy az utazas lehet elmeny. Nekunk az volt.

Pontossag? Hat bevallom sosem erkeztem meg meg idoben busszal idoben kiveve Japanba, de most ez a ceg bebizonyitotta nekem, hogy lehet pontossagot gyakorolni itt Europaban is. Pontosan akkor erkeztunk meg amikor mondtak es pontosan oda ahova mondtak. Mi kell ennel tobb?

Nem hiszem, hogy Erdelybe valaha is utazni foguk veluk, mert sokkal inkabb repulo parti vagyok es marosvasarhelyi leven, sokkal konyebb repulovel utazni de aki nem tud repulovel utazni, annak csak melegen ajanlom, hogy probalja ki oket es igerem nem fog csalodni. Mi mar tervezunk egy utat Krakkoba es Pragaba. Es a valasztas egyertelmuen OrangeWays.

Aki meg teheti, az vessen egy pillantast az oldalukra: www.orangeways.com
es gyozodjon meg onmaga.

0 Comments:

Post a Comment